zaterdag 8 december 2007

Claudia!

Dat was toch geen stijl! Zomaar weglopen. Terwijl ik je. Terwijl ik je toch één en andermaal verteld heb: a) dat ik je onvoorwaardelijk liefheb, b) dat je kussen mij nog steeds behagen, c) dat ook je verdere lichamelijke acties mij nog steeds lief zijn (behalve misschien het harken in de tuin), d) dat je je werkelijk niets moet aantrekken van waar mijn ‘ogen’ heendraaien, e) want die ogen draaien uiteindelijk alleen naar jou toe, lieve Claudia, f) dat was die ene keer, en daar kon ik niets aan doen, dat heb ik toch wel genoeg uitgelegd, g) ze heette Hanna en ze was lid van de Bach-zangclub, en ik vond haar een mooie altstem hebben, niks meer en niks minder, h) en dat had dus niets te maken met haar ‘mooie tieten’, die ze overigens wel heeft, i) maar dat zie ik meer in de context van haar zangcapaciteiten, j) daar kun je wel protest tegen aantekenen, maar dat zie ik echt uitsluitend in samenhang met haar stemgeluid. Hoor! Claudia!, k) hoe kóm je erop om mij daarvan te beschuldigen!, l) dat is echt de waanzin ten top, om míj te beschuldigen van óverspel, m) ik ben nog nooit, ik ben nog nooit thúis bij haar geweest!, n) bij die rondborstige Hanna, die bedoel je toch? Oh, je bedoelt ‘een willekeurig ander rondborstig type’, o) o, ik ben, het is goed dat er een o voor staat, ik ben nu eerlijk, en je weet wanneer ik eerlijk ben - nog NOOIT bij een andere vrouw geweest. Eerlijk, Claudia, p) behalve, maar dat is al van vroeger, bij Margrietje. Maar dat telt niet, q) ik zei, dat telt niet. Dat is al van zoveel jaar geleden, dat is al van vóór ik jou leerde kennen op dat strand van Wijk aan Zee, weet je nog, lieve Claudia? Wat een prachtige herinnering!, r) nou ja, ik ben nog één keer naar Margriet gevlogen (ze woont in Adelaide) en daar hebben we onze werkzaamheden besproken. Maar dat ging niet verder!, s) kun je me niet vergeven, lieve Claudia?, t) het leven is zo saai zonder jou, u) je bent altijd zo goed in bordspelletjes, v) die ik beloof niet meer te zullen winnen!, w) ook aan je sexuele wensen zal ik steeds tegemoetkomen, vrees niet, x) dus kom alsjeblieft terug, Claudia, kom terug bij me, y) anders, z) hang ik me op.

Geen opmerkingen: