maandag 3 maart 2008

Verliefd

Wat doet een mens als hij verliefd is. Schrijven. Niet op je blog, maar in gmail naar de andere partij. En dat doe ik dus, dezer dagen. Vandaar dat u niets fatsoenlijks meer leest op mijn blog. Wat ik te melden heb, zeg ik in mijn gmails naar A.S. Hetzelfde doet zij in haar gmails naar mij, want zij is even verliefd op mij als ik het op haar ben.
We wisselen soms per dag 30 of 40 of 50 gmails uit, over en weer, waarbij we eigenlijk niets anders zeggen dan: ‘Ik houd van je!’
We houden van ongeveer dezelfde dingen: een goed boek, Bach, Glenn Gould, ineengestrengeld liggen (dat hebben we al één keer gedaan, samen), een glas wijn, een sigaret op z’n tijd, lekker koken. Ze houdt van verzorgd Nederlands, zoals ik daar ook op gesteld ben.
Ik probeer haar, zo vaak als ik kan, aan het lachen te maken, en dat probeert zij natuurlijk ook te doen.
We gaan misschien ooit samenwonen, waar ook ter wereld, en dan zullen we wel veel minder aan elkaar schrijven. Dat is niet erg, want dan hebben we elkaar.

Geen opmerkingen: